Kesport-liigassa pelataan kehittäviä 3v3 pelejä. Mukana tapahtumassa ovat ikäluokat, jotka eivät vielä pelaa Itäisen alueen sarjapelejä: ritarit, prinsessat, 2017 syntyneet pelaajat sekä Suolahden kerhon pelaajat.

Kesport-liigaa pelataan 3.8. klo 11 alkaen tekonurmella. Sateen sattuessa hallissa.

Pelaajat jaetaan ilmoittautumisten perusteella joukkueisiin. Oikean värinen liivi haetaan pelipaikalta infopisteeltä.

Ilmoittautuminen sulkeutuu to 1.8. klo 20.

Lisätietoja Juho Mäkelä, juhomakela95@gmail.com

Puulaaki-turnaus järjestetään 31.8.2024 Äänekosken tekonurmella.

Turnaus on tarkoitettu työ- ja harrastelijaporukoille. Pelitapa turnauksessa on 7v7, ja yksi yli 18v lisenssipelaaja (6div ylöspäin) voi olla kentällä yhtäaikaa/joukkue. Otteluita jokaiselle joukkueelle kertyy 3-5 kpl.

Osallistumismaksu on 160€/joukkue.

Lisätietoa minna.porrassalmi@huimajuniorijalkapallo.fi tai 040 5763552.

Suolahdessa järjestetään futiskerho 2016-2014 syntyneille junioreille maanantaisin klo 18-19, alkaen 3.6.

Kerho toimii kesä- ja heinäkuun ajan. Kerho on maksuton.

Ilmoittautuneilla on seuran vakuutus voimassa.

Suolahdessa järjestetään futiskerho 2017-2019 syntyneille junioreille maanantaisin klo 17-18, alkaen 3.6.

Kerho toimii kesä- ja heinäkuun ajan. Kerho on maksuton.

Ilmoittautuneilla on seuran vakuutus voimassa.

Tytöt 2016 joukkue harjoittelee tiistaisin klo 17-18 tekonurmella, alkaen 7.5.

Tyttöjen 2016 kausimaksu on 140€.
Harrastusta voi kokeilla maksutta muutaman kerran.
Joukkueelle tulee toinen harjoituskerta kesällä sekä mahdollisuus osallistua sarjapeleihin syyskaudella.

Tytöt 2017 joukkue harjoittelee keskiviikkoisin klo 17-18 tekonurmella, alkaen 8.5.

Tyttöjen 2017 kausimaksu on 120€ ilman palloa ja 130€ pallon kanssa.
Harrastusta voi kokeilla maksutta muutaman kerran.

Pojat 2017 joukkue harjoittelee keskiviikkoisin klo 17-18 tekonurmella, alkaen 8.5.

Poikien 2017 kausimaksu on 130€ ilman palloa ja 140€ pallon kanssa.
Harrastusta voi kokeilla maksutta muutaman kerran.
Syksyllä on joukkueella mahdollisuus osallistua sarjapeleihin ja mahdollisuus toiseen harjoituskertaan viikossa.

Ritarifutis harjoittelee keskiviikkoisin klo 17-17.45 tekonurmella, alkaen 8.5.

Ritarifutis on tarkoitettu 2018-2020 syntyneille pelaajille.

Kesän ritarifutis osallistumismaksu on 75€ ilman palloa ja 85€ pallon kanssa.
Maksu kattaa toiminnan touko-syyskuun puoleen väliin sekä pelitapahtumat Kesport Liiga.

Ritarifutiksessa harjoitellaan jalkapallotaitoja sekä yleisiä liikuntataitoja leikkien ja helppojen harjoitteiden kanssa.

Osallistumislasku lähetetään vanhemman sähköpostiin.

Prinsessafutis harjoittelee keskiviikkoisin klo 17-17.45 tekonurmella, alkaen 8.5.

Prinsessafutis on tarkoitettu 2018-2020 syntyneille pelaajille.

Kesän prinsessafutis osallistumismaksu on 75€ ilman palloa ja 85€ pallon kanssa.

Prinsessafutiksessa harjoitellaan jalkapallotaitoja sekä yleisiä liikuntataitoja leikkien ja helppojen harjoitteiden kanssa.

Osallistumislasku lähetetään vanhemman sähköpostiin.

Pelaajan tietoja käsitellään juniorijalkapallon tietosuojan mukaisesti.
Juniorijalkapallo haluaa kerätä tietoa harrastamisen lopettamisen syistä. Kysely tarkoitettu pelaajille sekä heidän vanhemmilleen.