​HuimaUrhon kausikortit nyt myynnissä!
HuimaUrhoJulkaistu: 28.03.2024 13.10

​HuimaUrhon kausikortit nyt myynnissä!

Jalkapallokausi kolkuttelee jo ovella, ensimmäiseen Kolmosen peliin on nimittäin enää kolme viikkoa! Nyt on siis mainio aika valmistautua tulevaan kauteen hankkimalla kausikorttisi HuimaUrhon peleihin. Edustusjoukkueen Kolmosen peleihin sekä mahdollisiin Suomen Cupin myöhempien kierroksien otteluihin myydään tulevalla kaudella 5€:n hintaiset pääsyliput yli 15-vuotiaille katsojille. Jos siis aiot käydä aktiivisesti peleissä, maksaa kortti itsensä takaisin hyvin nopeasti! Muutaman kausikortin ostaminen yrityksellesi on myös mitä mainioin tapa tarjota elämyksiä työntekijöillesi!

Kotiotteluiden sisäänpääsyn lisäksi saat kausikortilla mainioita rahanarvoisia etuja paikallisilta yrityksiltä. Äänekosken johtava kuntosali Arica Fit tarjoaa kausikorttilaisille kehonkoostumusmittauksen puoleen hintaan. Kesport Niskaselta taas saat kausikorttia näyttämällä 15%:n alennuksen kaikista jalkineista (Etua ei voi yhdistää muihin tarjouksiin, alennuksiin tai etuihin).

Kortteja on tänä vuonna myynnissä kahdenlaisia. Tavallisen kausikortin lisäksi myynnissä on hieman kalliimpi klubikortti, jolla saa muiden etujen lisäksi nauttia kioskin antimista ilman lisämaksua. Korttia näyttämällä saat nimittäin valitsemasi leivonnaisen tai makkaran sekä juoman jokaisessa kotiottelussa. Lisäksi, ehkä jopa kaikista tärkeimpänä, olet omalla panoksellasi mukana pitämässä paikallisen edustusjalkapallon pyörät pyörimässä!

Miten kortin sitten oikein saa? Kortit ovat myynnissä jokaisessa HuimaUrhon ottelutapahtumassa, alkaen jo tänään pelattavasta Suomen Cupin ottelusta. Tämän päiväiseen otteluun ei vielä myydä pääsylippuja, mutta voit jo lunastaa korttisi tulevia koitoksia varten. Voit myös ostaa kortin laittamalla viestiä joukkueen sometileille tai ottamalla yhteyttä kehen tahansa joukkueen jäseneen. Pelaajilla onkin pystyssä pienimuotoinen kisa siitä, kuka saa myytyä kortteja eniten, joten nyt on hyvä paikka tukea tuttujasi joukkueen sisällä!

Voit myös tilata kortin laskulla lähettämällä sähköpostin osoitteeseen huimaurho@gmail.com. Kirjoita sähköpostiviestiin oma nimesi, sekä montako kappaletta otat kumpaakin korttia. Muista myös mainita, mikäli haluat korttien laskun tulevan eri osoitteeseen, kuin mistä lähetit viestin. Jos haluat kortin postitettuna, kirjoita viestiin myös postiosoitteesi ja kortit toimitetaan kotiisi ilman ylimääräisiä kuluja!

Nyt ei muuta kuin kaupoille, sanaa kiertämään ja sitten nähdään kentällä!

HuimaUrho Instagramissa

HuimaUrho Facebookissa